piraternaanfaller

Kungligt

Kategori: Allmänt

Trololol läsare!!!

Ja nu vet ni vem min gamla kompis är, Kung Carl XVI Gustaf.
Träffade han för typ 20 år sen på Sibylla när han beställde en super meal. 
Vi började pratta och vi hade riktigt trevligt och sedan den dagen har vi haft kontagt via e-mail och FB!
Men igår fick jag ett mail av kungen där han undra om vi kunde träffas, så jag sickade ett mail tillbaks.
Så idag var vi och spelade lite golf, om ni undra vem som vann så var det så klart JAG!!  
Och sedan drog vi till sibylla och beställde var sin super meal, mums! 

Vem är syggast JAG eller kungen?
See ya alligaters!!!!!!!

Kommentarer

  • Kornelia säger:

    hahaha ni är lika fina båda två!!! ;D

    2012-01-05 | 21:15:40
  • Jasmin säger:

    Hejsan hur mår du? :)

    Jag gör även länkbyte om du är intresserad! :)

    2012-01-10 | 17:45:11
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: