piraternaanfaller

A little trip to Uddevalla!!

Kategori: Allmänt

Tjenare bloggisen! Förlåt för den dåliga uppdateringen :(  men har lixom inte haft tid, så sorry asså!! 

Det blev avgång från Stockholm kl: 06.00 imorse, det blev en tågresa som tog ca tre timmar så jag va väl framme i lilla Uddevalla nån gång vid 09.00.
När jag vid 10 hittade hotellet och checkade in så kännde jag att jag va väldigt hungrig! Det är ju första gången jag är här i Uddevalla så jag var tvungen o fråga nån om vägen till ett matställe, det var då jag träffade Berta..

Nu sitter jag och Berta på resturangen "Pingvin" och käkar varsin kebabtallrik och en 200 g hamburgare + två st Coca cola! Muuummmsssffiillliibbbaaaaaabbbaaa!!!!!!!!!!

Hare gött bitches <3  



Gissa om det va gott?! ;D
    

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tjena!!!

    2012-01-20 | 20:44:12

Kommentera inlägget här: