piraternaanfaller

svar på era frågor:

Kategori: Allmänt


  • malin:
    1: Hur gammal är du?
    svar: 21år

    2: Vem fan är du??
    svar: Gun en trevlig tjej med humor!

    hanna
    1: hur länge har du haft bloggen?
    svar: ca 4 dagar!

    2: sexy mamma du har!
    svar: tack!

    3: Kan du inte lägga upp dagens outfit lite oftare?
    svar: jo jag har funderat på det och det ska de bli :D

    lotta:
    Hej Gun älskar din blogg här kommer några smaskiga frågor:
    1. Hur kom du på att du ville starta en blogg?
    svar: jag kände att det var dax för mig att ta steget ut i bloggvärlden.

    5. Vad heter klubben du va på härom dan?
    svar: kommer ej ihåg detta var för full.

    7. Vill oxå ha Moon bots!!!!
    svar: Kb

    patrik:
    Hur fixade du en plåtning på GQ?? Skulle gärna också vilja visa min sexiga sida!!
    svar: hej patrik kul att du oxå vill visa din sexiga sida, jag gick på stan och så kom en man fram till mig och fråga om jag ville vara modell för GQ!!! 

    nadja:
    Har du några husdjur?
    svar: ja jag har en sköldpadda som heter bruno. 

    Vad fick du för julklappar?
    svar: jag fick en resa till afrika.

    Tror du på gud?
    svar: nej jag är buddist.

    Gillar du hälleflundra?
    svar: nja jag gillar mört bättre.

    annie:
    asså seriöst finns så mycket jag skulle vilja fråga dig men min första fråga är om du har en dammsugare som jag skulle få hyra ett tag?
    svar: hej annie kul att du gillar min blogg, nej jag hyr inte ut min dammsugare till bloggläsare, tyvärr. 

    Andra fråga är om du vet någon stans som man skulle kunna köpa ett par cheaper moon boots har inte så mycket pengar just nu?
    svar: ja förstår dig alla har inte råd med moon boots jag har också lite kirs i plånkan, men du kanske kan köpa ett par som är begagnade!

    bella:
    Om du fick ta med dig tre saker till en öde ö vad skulle det var isåfall?
    svar:
    1, min sköldpadda bruno så han kunde simma runt i det fria.
    2, min toyboy.
    3, mitt samurajsvärd.

    tack så mycket föra alla era fina frågor!!!!

  • Kommentarer

    • mikaela & adela säger:

      kul att du är med och tävlar , meddelar när vinnarna är dragna ! :D

      2012-01-03 | 17:46:55
      Bloggadress: http://twelveofivee.blogg.se/
    • zteffy säger:

      Hej sötnos!;*

      Vad är ditt nyårslöfte?

      Glöm inte att delta i tävlingen! Allt du behöver göra är att avslöja en rädsla du har och gilla min facebook sida! En present står på spel! ;)

      http://www.facebook.com/pages/zteffybloggse/202558243142569

      Vi ses väl där? Kisses n hugs!

      2012-01-03 | 18:34:34
      Bloggadress: http://zteffy.blogg.se/
    • Ursula Lingonqvist säger:

      Men asså jag köpte ett par underbara cheapa moonboots på coop forum för 149 kronor. Varma och prima boots ,även för den som har lite brist i plånkan. Ett mycket bra fynd om du frågar mig. Jag var ju bara tvungen att åka och köpa ett par efter jag läst din blogg och sett hur vackra de var

      2012-02-15 | 13:48:13
      Bloggadress: http://halleljuah

    Kommentera inlägget här: